Engagement

Engagement

TechTablets Forums General General Discussion Engagement

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Ioann
    Participant

Hej folkens. Jeg kigger på at bygge en minimalistisk app med fokus på realtids-interaktivitet, hurtige mikro-events og gamificerede elementer. Vi vil gerne fjerne alt unødvendigt indhold for at skabe en flydende oplevelse for det yngre tech-publikum, der vægter hurtig respons og automatisering højt.
    Kan I anbefale en softwareløsning eller et API-framework, der har de bedste tekniske vilkår til denne type gamification-infrastruktur? Hvordan ser den gennemsnitlige bruger-monetarisering ud på disse dynamiske formater sammenlignet med klassiske elementer, og hvilke indbyggede funktioner fungerer bedst til at øge den daglige aktivitet? Jeg søger en skalerbar motor med lave faste driftsomkostninger.

moncommon
    Participant

Et højt niveau af spillerengagement er det der skiller et profitabelt gamblingprojekt fra et med underskud. Almindelige spillemaskiner fanger ikke rigtig nogen længere, folk vil have action og konkurrenceånd. Jeg spekulerede længe over hvordan jeg kunne øge engagementet på mit site indtil jeg fandt analysen https://migogkbh.dk/soft2bet-en-innovativ-igaming-platform-der-former-fremtidens-online-underholdning/ om interaktive mekanismer. Jeg ombyggede loyalitetssystemet fuldstændig, tilføjede avatarer og level-ups og som resultat steg spillerens LTV med 45% på et kvartal. Hvilke elementer af gamification har I allerede implementeret i jeres software? Uden det er det umuligt at holde på et købestærkt publikum i dag.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Lost Password

Skip to toolbar