Jag har varit i samma situation, och jag valde att anlita Fasadmålning Stockholm. De gjorde ett fantastiskt jobb och visste exakt vilka färger och material som skulle användas för att skydda mot väder och vind. Resultatet blev strålande, och jag är så nöjd med hur min fasad ser ut nu. Det var verkligen värt att ta hjälp!
Jag håller med! Det är lätt att tänka att man kan fixa allt själv, men jag lärde mig att det är mycket mer jobb än man tror. När jag försökte måla om min fasad själv slutade det med att jag fick kalla fötter och fick anlita en expert. De gjorde ett snabbt och effektivt jobb, och jag skulle aldrig ha fått samma resultat själv. Att anlita proffs är verkligen en investering.