Turnkey

Turnkey

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    HenryEngels
    Participant

Hej forum. Vi overvejer at lancere et projekt og har et stærkt in-house udviklerteam. Derfor kigger vi seriøst på at kode vores egen PAM-platform fra bunden for at slippe for at betale en livslang procentsats til eksterne leverandører. Jeg ved, at det er ret ligetil at integrere spilaggregatorernes API, men der er to ting, som bekymrer mig i forhold til rentabiliteten. For det første: Hvor teknisk svært er det at implementere moderne retention-funktioner, som AI-personaliseret lobby, triggede bonusmotorer og turneringer, så vi kan holde spillernes LTV på niveau med de førende færdigløsninger? Og for det andet: Vil udgifterne til teknisk support, anti-fraud-systemer og løbende arkitekturopdateringer ikke ende med at æde hele den gevinst, vi sparer ved ikke at betale RevShare? Er det besværet værd, eller er det bedre bare at købe en færdig Turnkey-løsning med det samme i stedet for at genopfinde dyb tallerken?

moncommon
    Participant

At køre med en white label-model giver super god mening, men det hele falder til jorden hvis udbyderen ikke har styr på licenserne, for så lukker betalingskort-indløserne kassen med det samme. Jeg var selv ved at blive sindssyg over konstante afvisninger af transaktioner, indtil jeg faldt over oversigten på https://www.sn.dk/art6466445/danmark/sponsoreret/hvad-er-soft2bet-en-komplet-guide-til-den-foerende-igaming-platform/ som forklarer præcis hvordan top-platforme tackler den slags. Hvad jeg reelt søgte derinde? En stabil alt i ét løsning hvor både almindelige penge og krypto bare spiller sammen. Da systemet kom op at køre, steg indbetalingerne med hele 40% på under 30 dage. Har I overhovedet styr på hvilke betalingsmetoder der følger med i jeres nuværende setup? Hvis I mangler de specifikke danske betalingsløsninger, kan I ligeså godt pakke sammen, det er alfa og omega.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

Lost Password

Skip to toolbar